D'ilham Beads

By: Wana Ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 16-Feb-2010 16:06 Email | Share | Bookmark

Salam, bt pengunjung dah lama sya x entry disebabkan ank sya dimasukan ke hosp.tempohari akibat demam panas,muntah2 dan kena cirit birit. Tak tahu apa puncanya tapi yg hairannya kat hosp.ramai kanak2 mengalami penyakit yg sama...Masuk air 2 botol baru ok sikit .Sebelum tu dah bawak gi klinik biasa dah 2 kali gi tapi x baik2 mkan ubat muntah balik tgk dia pun dah lemah je tu yg terus gi hosp.pakar puteri nasib baik ada masuk insurant. Kat hosp.cuma 2hari je..kesian tgk ank sya susut berat badan.Moga2 selepas ni ank mama sihat ya...kasih ibu kepada anknya yg x pernah putus berdoa agar ank-anknya sentiasa sihat dan selamat....oklah disini sya ada uploud gambar yg sya x tahu nak bagi nama apa...cuci2lah mata ya.....















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net