Want your
own Fotopage?






 
D'ilham Beads

By: Wana Ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Friday, 19-Feb-2010 07:35 Email | Share | | Bookmark
Rumah Baru



salam....
Para pengunjung saya telah berpindah ke rumah baru http://ilhambeads.blogspot.com disini saya ingin meminta maaf diatas segala kesulitan.Sekian terima kasih ...jumpa disana.......
..


Thursday, 18-Feb-2010 05:09 Email | Share | | Bookmark
Menangis x berlagu

wa..... semua gambar sya dah x ada rasanya sya akan berpindah rumah tgklah mcm ne klu bleh msukan gambar blik kat fp sya akan teruskan klu x sya akan buka blog baru....


Tuesday, 16-Feb-2010 16:31 Email | Share | | Bookmark
Highlights


Baju ni sudah sedia ada sulaman dibaju so sya tinggal tambah manik untuk menambahkan seri agar kelihatan cantik dan berseri.Ni baju mak kawan sya ketika menyambut menantu.Klu lah mak sya nak pakai baju yg "BERMANIK"ni mungkin salji akak turun kat Malaysia...he...he...he....













[b]


Tuesday, 16-Feb-2010 16:06 Email | Share | | Bookmark

Salam, bt pengunjung dah lama sya x entry disebabkan ank sya dimasukan ke hosp.tempohari akibat demam panas,muntah2 dan kena cirit birit. Tak tahu apa puncanya tapi yg hairannya kat hosp.ramai kanak2 mengalami penyakit yg sama...Masuk air 2 botol baru ok sikit .Sebelum tu dah bawak gi klinik biasa dah 2 kali gi tapi x baik2 mkan ubat muntah balik tgk dia pun dah lemah je tu yg terus gi hosp.pakar puteri nasib baik ada masuk insurant. Kat hosp.cuma 2hari je..kesian tgk ank sya susut berat badan.Moga2 selepas ni ank mama sihat ya...kasih ibu kepada anknya yg x pernah putus berdoa agar ank-anknya sentiasa sihat dan selamat....oklah disini sya ada uploud gambar yg sya x tahu nak bagi nama apa...cuci2lah mata ya.....















Tuesday, 9-Feb-2010 00:56 Email | Share | | Bookmark
Lace atira










[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net